În fruntea revoluţiei
Epuizat din stoc
SKU
C162785
52.98 LEI
Pe scurt
Volumul propune un plan de acţiune pentru orice companie care vrea să devină şi să rămână revoluţionară.
Hamel susţine că provocarea principală pentru o companie este reinventarea continuă.
Discută principiile care stau la baza inovaţiei radicale.
Vorbeşte despre punctul de pornire al conceptelor de afaceri revoluţionare.
Încurajează creativitatea şi entuziasmul angajaţilor.
În fruntea revoluţiei e o carte care neagă rutina şi deciziile comode, adresându-se în principal celor care cred în valoarea noului.
"Gary Hamel descrie în amănunt problemele cu care se confruntă companiile din toată lumea în încercarea lor de a se adapta unui context nou." (Sir Richard Branson, Preşedinte Virgin Group)
Discută principiile care stau la baza inovaţiei radicale.
Vorbeşte despre punctul de pornire al conceptelor de afaceri revoluţionare.
Încurajează creativitatea şi entuziasmul angajaţilor.
În fruntea revoluţiei e o carte care neagă rutina şi deciziile comode, adresându-se în principal celor care cred în valoarea noului.
"Gary Hamel descrie în amănunt problemele cu care se confruntă companiile din toată lumea în încercarea lor de a se adapta unui context nou." (Sir Richard Branson, Preşedinte Virgin Group)
Editura | Publica |
---|---|
Colecție | Business |
Ediția cărții | I |
ISBN | 978-973-1931-26-5 |
Traducător | Ilona Deneş |
Număr de pagini | 456 |
Formatul cărţii | 14.5 x 20.5 cm |
Data apariției | 2010 |
Scrie o recenzie
Validate your login