Încrederea. Pe cine te poți bizui și cum arăți că ești om de cuvânt

în stoc
SKU
a272346
59.00 LEI
Pe scurt

Încrederea este moneda noastră de schimb în orice fel de relație – de la legătura din copilărie cu părinții, la raporturile sociale de la serviciu, din cuplu sau din tranzacțiile economice. Dar cum poți detecta subtilele semnale de avertisment, pentru a nu te lăsa păcălit? Și cum poți să-ți convingi semenii că pot să se bizuiască pe tine, chiar și după ce i-ai dezamăgit? Cartea de față prezintă cei cinci piloni ai încrederii, pe baza cărora vei putea "citi printre rânduri" și vei ști, totodată, cum să arăți că ești un om de cuvânt.

Henry Cloud, autor ajuns în topul New York Times, este psiholog clinician, specialist în leadership și autor a 45 de cărți de succes.

Când întâlnești pe cineva – un potențial iubit, un posibil angajator, un nou vecin – acea persoană stârnește de multe ori în tine o senzație, un sentiment. Deși încrederea ia naștere dintr-o senzație, ea nu se poate baza doar pe un sentiment, doar pe o emoție sau un al nu știu câtelea simț. Ea trebuie să fie ancorată în calități concrete, detectabile, fundamentale. - Henry Cloud

Pentru a face pe cineva să aibă încredere în tine nu începi prin a-l convinge că ai dreptate, că ești deștept sau că ești demn de încrederea lui. Ci începi prin a-l convinge că îl înțelegi. Ca să câștigi încrederea unei alte persoane trebuie să începi să o asculți și să o înțelegi – să afli ceea ce își dorește și ce simte, pe scurt, ce e important pentru ea. - Henry Cloud

Mai multe informații
EdituraTrei
Colecție Psihologie practica
ISBN 9786064022684
Traducător Liana Haidar
Număr de pagini 368
Formatul cărţii 14,5 x 20,5 cm
Tip copertă broșată
Data apariției 2024
0
Rating:
0% of 100
Scrie o recenzie
Spune-ne părerea ta despre acest produsÎncrederea. Pe cine te poți bizui și cum arăți că ești om de cuvânt
Rating-ul tău

Încrederea este moneda noastră de schimb în orice fel de relație – de la legătura din copilărie cu părinții, la raporturile sociale de la serviciu, din cuplu sau din tranzacțiile economice. Dar cum poți detecta subtilele semnale de avertisment, pentru a nu te lăsa păcălit? Și cum poți să-ți convingi semenii că pot să se bizuiască pe tine, chiar și după ce i-ai dezamăgit? Cartea de față prezintă cei cinci piloni ai încrederii, pe baza cărora vei putea "citi printre rânduri" și vei ști, totodată, cum să arăți că ești un om de cuvânt.

Henry Cloud, autor ajuns în topul New York Times, este psiholog clinician, specialist în leadership și autor a 45 de cărți de succes.

Când întâlnești pe cineva – un potențial iubit, un posibil angajator, un nou vecin – acea persoană stârnește de multe ori în tine o senzație, un sentiment. Deși încrederea ia naștere dintr-o senzație, ea nu se poate baza doar pe un sentiment, doar pe o emoție sau un al nu știu câtelea simț. Ea trebuie să fie ancorată în calități concrete, detectabile, fundamentale. - Henry Cloud

Pentru a face pe cineva să aibă încredere în tine nu începi prin a-l convinge că ai dreptate, că ești deștept sau că ești demn de încrederea lui. Ci începi prin a-l convinge că îl înțelegi. Ca să câștigi încrederea unei alte persoane trebuie să începi să o asculți și să o înțelegi – să afli ceea ce își dorește și ce simte, pe scurt, ce e important pentru ea. - Henry Cloud