Caietul de Fişe de lucru diferenţiate pentru clasa a XII-a la limba şi literatura română este structurat pe trei principale niveluri de competenţe: iniţiere (ameliorare sau recuperare), unde un răspuns adecvat va fi notat cu maximum nota 6; consolidare (sau aplicare), corespunzând unui nivel mediu de performanţă (răspunsul de nota 8); şi aprofundare (extindere sau performanţă), pentru un răspuns de nota 10.
Temele propuse pentru semestrul II (Perioada postbelică: literatura aservită; poezia; teatrul/*Radu Stanca, Nichita Stănescu, *Gellu Naum, Leonid Dimov, Marin Sorescu, Mircea Ivănescu, Eugène Ionesco; Romanul: Marin Preda, Femeia în roșu, Postmodernismul, *Tendințe în literatura română actuală, *Forme ale istoriei și criticii literare, *Genul memorialistic după 1990) sunt precedate de o serie de exerciţii de recapitulare iniţială; apoi, fiecare temă are 4 secţiuni:fişa noilor cunoştinţe (reactualizare, înţelegere, fixare), fişa de formare a abilităţilor de învăţare (consolidare, aprofundare, ameliorare), o temă pentru acasă şi o fişă de recapitulare (cu exerciţii de consolidare, aprofundare şi ameliorare). Un test de autoevaluare a fost considerat necesar la finalul fiecărei secţiuni, fiind urmat de sugestii de rezolvare pentru exerciţiile propuse în cadrul temei. Ultima parte este alcătuită dintr-o fişă de pregătire a tezei semestriale, lucrarea încheindu-se cu o necesară bibliografie.
Caietul de Fişe de lucru diferenţiate pentru clasa a XII-a la limba şi literatura română este structurat pe trei principale niveluri de competenţe: iniţiere (ameliorare sau recuperare), unde un răspuns adecvat va fi notat cu maximum nota 6; consolidare (sau aplicare), corespunzând unui nivel mediu de performanţă (răspunsul de nota 8); şi aprofundare (extindere sau performanţă), pentru un răspuns de nota 10.
Temele propuse pentru semestrul II (Perioada postbelică: literatura aservită; poezia; teatrul/*Radu Stanca, Nichita Stănescu, *Gellu Naum, Leonid Dimov, Marin Sorescu, Mircea Ivănescu, Eugène Ionesco; Romanul: Marin Preda, Femeia în roșu, Postmodernismul, *Tendințe în literatura română actuală, *Forme ale istoriei și criticii literare, *Genul memorialistic după 1990) sunt precedate de o serie de exerciţii de recapitulare iniţială; apoi, fiecare temă are 4 secţiuni:fişa noilor cunoştinţe (reactualizare, înţelegere, fixare), fişa de formare a abilităţilor de învăţare (consolidare, aprofundare, ameliorare), o temă pentru acasă şi o fişă de recapitulare (cu exerciţii de consolidare, aprofundare şi ameliorare). Un test de autoevaluare a fost considerat necesar la finalul fiecărei secţiuni, fiind urmat de sugestii de rezolvare pentru exerciţiile propuse în cadrul temei. Ultima parte este alcătuită dintr-o fişă de pregătire a tezei semestriale, lucrarea încheindu-se cu o necesară bibliografie.
Validate your login