Literatura pentru gimnaziu. Concepte operaționale și exerciții. Clasa a V-a

în stoc
SKU
a271223
34.90 LEI
Pe scurt
Lucrarea este destinată în primul rând elevilor de gimnaziu, clasa a V-a. Auxiliarul cuprinde o listă de concepte operaționale utile elevilor, explicate și exemplificate pe nivelul lor de înțelegere și a căror complexitate va spori pe măsură ce copiii trec de la o etapă de dezvoltare la alta, respectiv de la un an de studiu la altul. Pe de altă parte, seturile de itemi, deși propun o structură-șablon care vizează înțelegerea textului în patru pași, conțin abordări multiple și diverse, creative și incitante, permițând atât pregătirea pentru clasă, pentru examenele naționale, cât și pentru concursuri și olimpiade școlare.
Mai multe informații
EdituraCorint
Colecție Corint Educational
Ediția cărții I
ISBN 978-606-088-532-0
Număr de pagini 160
Formatul cărţii 17 x 24 cm
Tip copertă Brosata
Data apariției 2024
0
Rating:
0% of 100
Scrie o recenzie
Spune-ne părerea ta despre acest produsLiteratura pentru gimnaziu. Concepte operaționale și exerciții. Clasa a V-a
Rating-ul tău

Lucrarea este destinată în primul rând elevilor de gimnaziu, clasa a V-a.

Auxiliarul cuprinde o listă de concepte operaționale utile elevilor, explicate și exemplificate pe nivelul lor de înțelegere și a căror complexitate va spori pe măsură ce copiii trec de la o etapă de dezvoltare la alta, respectiv de la un an de studiu la altul. Pe de altă parte, seturile de itemi, deși propun o structură-șablon care vizează înțelegerea textului în patru pași, conțin abordări multiple și diverse, creative și incitante, permițând atât pregătirea pentru clasă, pentru examenele naționale, cât și pentru concursuri și olimpiade școlare.

Lucrarea cuprinde definirea unor noțiuni de bază, studiate în clasa a V-a, în tandem cu raportarea la texte-suport (din literatura română și din literatura străină), exerciții de înțelegere a fiecărui tip de text (literar, nonliterar, multimodal etc.) și de redactare, iar la final sugestii de rezolvare.

Cele 15 seturi de itemi sunt concepute pe diferite grade de dificultate, diversificate ca modalitate de abordare, din dorința de a dezvolta gustul pentru lectură și abilitatea de a lucra efectiv cu opere literare ale unor autori canonici, dar și contemporani.