Literatura pentru gimnaziu. Concepte operationale si exercitii. Clasa a VII-a

în stoc
SKU
a275262
38.00 LEI
Pe scurt
Literatura pentru gimnaziu. Concepte operationale si exercitii. Clasa a VII-a vizeaza delimitari conceptuale referitoare la diferite tipuri de text, in acord cu programa scolara pentru gimnaziu.
 
Lucrarea cuprinde definirea unor notiuni de baza, studiate in clasa a VII-a, in tandem cu raportarea la texte-suport (din literatura romana si din literatura straina), exercitii de intelegere a fiecarui tip de text (literar, nonliterar, multimodal etc.) si de redactare, iar la final sugestii de rezolvare.
 
Cele 15 seturi de itemi sunt concepute pe diferite grade de dificultate, diversificate ca modalitate de abordare, din dorinta de a dezvolta gustul pentru lectura si abilitatea de a lucra efectiv cu opere literare ale unor autori canonici, dar si contemporani.
 
Desi propun o structura-sablon care vizeaza intelegerea textului in patru pasi, itemii contin abordari multiple si diverse, creative si incitante, permitand elevilor atat pregatirea pentru clasa, pentru examenele nationale, cat si pentru concursuri si olimpiade scolare.
Mai multe informații
EdituraCorint
Colecție Corint Educational
ISBN 978-606-088-630-3
Număr de pagini 176
Formatul cărţii 16.5x23.5 cm
Tip copertă Brosata
Data apariției 2024
0
Rating:
0% of 100
Scrie o recenzie
Spune-ne părerea ta despre acest produsLiteratura pentru gimnaziu. Concepte operationale si exercitii. Clasa a VII-a
Rating-ul tău
Literatura pentru gimnaziu. Concepte operationale si exercitii. Clasa a VII-a vizeaza delimitari conceptuale referitoare la diferite tipuri de text, in acord cu programa scolara pentru gimnaziu.
 
Lucrarea cuprinde definirea unor notiuni de baza, studiate in clasa a VII-a, in tandem cu raportarea la texte-suport (din literatura romana si din literatura straina), exercitii de intelegere a fiecarui tip de text (literar, nonliterar, multimodal etc.) si de redactare, iar la final sugestii de rezolvare.
 
Cele 15 seturi de itemi sunt concepute pe diferite grade de dificultate, diversificate ca modalitate de abordare, din dorinta de a dezvolta gustul pentru lectura si abilitatea de a lucra efectiv cu opere literare ale unor autori canonici, dar si contemporani.
 
Desi propun o structura-sablon care vizeaza intelegerea textului in patru pasi, itemii contin abordari multiple si diverse, creative si incitante, permitand elevilor atat pregatirea pentru clasa, pentru examenele nationale, cat si pentru concursuri si olimpiade scolare.