Ma cheama Charles Saatchi si sunt un artoholic. Raspunsuri la intrebari din partea jurnalistilor si a cititorilor
CHARLES SAATCHI RĂSPUNDE LA ÎNTREBĂRILE VOASTRE DESPRE: ARTĂ, PUBLICITATE, BANI, DUMNEZEU, FAMILIA REGALĂ, MUNCĂ, PEDEAPSA CU MOARTEA, RELIGIE, COPII, SEXUALITATE, RELAŢII, CĂSNICIE, EDUCAŢIE, DESIGN INTERIOR, ZIARE, TELEVIZIUNE, TEATRU, ÎMBRĂCĂMINTE, DROGURI, UMILINŢĂ, PRIETENIE, HOMOSEXUALITATE, PSIHIATRIE, RASISM, DIVORŢ, JOCURI MURDARE, HOLLYWOOD, PACE INTERIOARĂ, MAŞINI, POLITICĂ, PETRECERI, PORNOGRAFIE, MUZICĂ, VISE, FOTBAL ŞI ALTE SECRETE
În 1970, Charles Saatchi a fondat agenţia de publicitate Saatchi & Saatchi, care avea să devină cea mai mare agenţie de publicitate din lume. În acelaşi timp, Saatchi a început să colecţioneze artă şi mai târziu şi-a deschis prima galerie, o fostă fabrică de vopseluri, cu o suprafaţă de aproape 3 000 de metri pătraţi în Boundary Road, Londra.
Expoziţiile sale s-au concentrat mereu asupra artiştilor contemporani. Expoziţia Sensation a Tinerilor Artişti Britanici din 1997 de la Royal Academy din Londra şi de la Brooklyn Museum of Art din New York a declanşat nenumărate controverse privind noile direcţii din arta britanică.
Noua Galerie Saatchi, care are 6 500 de metri pătraţi şi se află în clădirea Duke of York’s HQ din King’s Road, reprezintă unul dintre cele mai generoase spaţii de expunere pentru arta contemporană din lume.
Accesul în galerie este gratuit; galeria găzduieşte cinci dintre cele şase cele mai vizitate expoziţii din Londra, potrivit ultimelor sondaje anuale din Art Newspaper privind numărul de vizitatori ai muzeelor.
Charles Saatchi este una dintre forţele motoare ale epocii moderne. Fondator al agenţiei internaţionale de publicitate Saatchi & Saatchi şi cel mai influent colecţionar de artă al timpului nostru, a schimbat din temelii scena artei contemporane, rămânând, în mod paradoxal, o figură retrasă, evazivă chiar.
Deşi e celebru prin faptul că refuză să dea interviuri, puteţi citi acum răspunsurile sale aproape brutal de sincere la tirul de întrebări pe care i le adresează jurnalişti de renume, critici de artă, precum şi membri din public.
CHARLES SAATCHI RĂSPUNDE LA ÎNTREBĂRILE VOASTRE DESPRE: ARTĂ, PUBLICITATE, BANI, DUMNEZEU, FAMILIA REGALĂ, MUNCĂ, PEDEAPSA CU MOARTEA, RELIGIE, COPII, SEXUALITATE, RELAŢII, CĂSNICIE, EDUCAŢIE, DESIGN INTERIOR, ZIARE, TELEVIZIUNE, TEATRU, ÎMBRĂCĂMINTE, DROGURI, UMILINŢĂ, PRIETENIE, HOMOSEXUALITATE, PSIHIATRIE, RASISM, DIVORŢ, JOCURI MURDARE, HOLLYWOOD, PACE INTERIOARĂ, MAŞINI, POLITICĂ, PETRECERI, PORNOGRAFIE, MUZICĂ, VISE, FOTBAL ŞI ALTE SECRETE
În 1970, Charles Saatchi a fondat agenţia de publicitate Saatchi & Saatchi, care avea să devină cea mai mare agenţie de publicitate din lume. În acelaşi timp, Saatchi a început să colecţioneze artă şi mai târziu şi-a deschis prima galerie, o fostă fabrică de vopseluri, cu o suprafaţă de aproape 3 000 de metri pătraţi în Boundary Road, Londra.
Expoziţiile sale s-au concentrat mereu asupra artiştilor contemporani. Expoziţia Sensation a Tinerilor Artişti Britanici din 1997 de la Royal Academy din Londra şi de la Brooklyn Museum of Art din New York a declanşat nenumărate controverse privind noile direcţii din arta britanică.
Noua Galerie Saatchi, care are 6 500 de metri pătraţi şi se află în clădirea Duke of York’s HQ din King’s Road, reprezintă unul dintre cele mai generoase spaţii de expunere pentru arta contemporană din lume.
Accesul în galerie este gratuit; galeria găzduieşte cinci dintre cele şase cele mai vizitate expoziţii din Londra, potrivit ultimelor sondaje anuale din Art Newspaper privind numărul de vizitatori ai muzeelor.
Charles Saatchi este una dintre forţele motoare ale epocii moderne. Fondator al agenţiei internaţionale de publicitate Saatchi & Saatchi şi cel mai influent colecţionar de artă al timpului nostru, a schimbat din temelii scena artei contemporane, rămânând, în mod paradoxal, o figură retrasă, evazivă chiar.
Deşi e celebru prin faptul că refuză să dea interviuri, puteţi citi acum răspunsurile sale aproape brutal de sincere la tirul de întrebări pe care i le adresează jurnalişti de renume, critici de artă, precum şi membri din public.
Editura | Pandora-M |
---|---|
Colecție | stArt |
ISBN | 978-606-978-049-7 |
Traducător | Ciprian Șulea |
Număr de pagini | 224 |
Formatul cărţii | 130 x 200 mm |
Tip copertă | cartonata cu supracoperta |
Data apariției | 2017 |
Validate your login