Matematica. Aritmetica, algebra, geometrie. Caiet de lucru. Clasa a V-a. Initiere. Partea a II-a
Avizat M.E.N. conform O.M. nr. 3022/8.01.2018
Cea mai populară şi mai longevivă colecţie de matematică din România, MATE 2000+, a Editurii Paralela 45, reprezintă de mai bine de două decenii suportul numărul 1 de învăţare a matematicii pentru majoritatea elevilor din învăţământul preuniversitar, atât prin activităţile matematice de consolidare şi aprofundare, cât şi prin activităţile de ameliorare şi dezvoltare, concepute în conformitate cu programele şcolare în vigoare.
Seriile actuale ale acestei colecţii oferă o gamă diversă de exerciţii şi probleme, sugestii metodice de predare şi învăţare diferenţiată, precum şi posibilitatea de a elabora planuri de predare-învăţare-evaluare în funcţie de nevoile reale ale elevilor.
Lucrarea de faţă se constituie ca un veritabil ghid dedicat activităţilor de ÎNVĂŢARE AMELIORATIV-REMEDIALĂ, prin exersarea mai amănunţită a unor exerciţii şi probleme, astfel încât să poată fi eliminate dificultăţile de învăţare: un ghid util în primul rând elevilor şi în egală măsură profesorilor şi părinţilor.
Editura | Paralela 45 |
---|---|
Colecție | Mate 2000 |
ISBN | 9789734739202 |
Număr de pagini | 184 |
Formatul cărţii | 16.5 x 23.5 cm |
Tip copertă | brosata |
Data apariției | 2024 |
Avizat M.E.N. conform O.M. nr. 3022/8.01.2018
Cea mai populară şi mai longevivă colecţie de matematică din România, MATE 2000+, a Editurii Paralela 45, reprezintă de mai bine de două decenii suportul numărul 1 de învăţare a matematicii pentru majoritatea elevilor din învăţământul preuniversitar, atât prin activităţile matematice de consolidare şi aprofundare, cât şi prin activităţile de ameliorare şi dezvoltare, concepute în conformitate cu programele şcolare în vigoare.
Seriile actuale ale acestei colecţii oferă o gamă diversă de exerciţii şi probleme, sugestii metodice de predare şi învăţare diferenţiată, precum şi posibilitatea de a elabora planuri de predare-învăţare-evaluare în funcţie de nevoile reale ale elevilor.
Lucrarea de faţă se constituie ca un veritabil ghid dedicat activităţilor de ÎNVĂŢARE AMELIORATIV-REMEDIALĂ, prin exersarea mai amănunţită a unor exerciţii şi probleme, astfel încât să poată fi eliminate dificultăţile de învăţare: un ghid util în primul rând elevilor şi în egală măsură profesorilor şi părinţilor.
Validate your login