Matematică și explorarea mediului. Exerciții, probleme, jocuri, teste de evaluare. Clasa a II-a
Lucrarea este realizată în conformitate cu Programa şcolară pentru disciplina Matematică şi explorarea mediului, aprobată prin O.M.E.N. nr. 3418/19.03.2013.
Conţinuturile şi activităţile de învăţare incluse în carte sunt orientate către valorificarea experienţei concrete a elevilor, integrând strategii adecvate unor condiţii de învăţare variate. Aceste conţinuturi sunt grupate astfel: Numere, Figuri şi corpuri geometrice, Măsurări, Date, Ştiinţele vieţii, Ştiinţele Pământului, Ştiinţele fizicii.
Unităţile de conţinut ale lucrării sunt structurate astfel încât să permită un demers didactic personalizat în contextul specific al fiecărei clase şi al fiecărui elev, ţinând cont că învăţarea nu este un proces pasiv, care li se întâmplă elevilor, ci o experienţă personală, la care ei trebuie să participe. Structura fiecărei unităţi de conţinut este următoarea:
- Iniţiere/Înţelegere;
- Consolidare/Aplicare şi exersare;
- Recapitulare şi sistematizare prin teste.
De asemenea, au fost incluse în lucrare Teste iniţiale, Teste finale, precum şi Teste de evaluare.
Editura | Paralela 45 |
---|---|
Ediția cărții | a III-a |
ISBN | 9789734740598 |
Număr de pagini | 144 |
Formatul cărţii | 20 x 26 cm |
Tip copertă | broșată |
Data apariției | 2024 |
Lucrarea este realizată în conformitate cu Programa şcolară pentru disciplina Matematică şi explorarea mediului, aprobată prin O.M.E.N. nr. 3418/19.03.2013.
Conţinuturile şi activităţile de învăţare incluse în carte sunt orientate către valorificarea experienţei concrete a elevilor, integrând strategii adecvate unor condiţii de învăţare variate. Aceste conţinuturi sunt grupate astfel: Numere, Figuri şi corpuri geometrice, Măsurări, Date, Ştiinţele vieţii, Ştiinţele Pământului, Ştiinţele fizicii.
Unităţile de conţinut ale lucrării sunt structurate astfel încât să permită un demers didactic personalizat în contextul specific al fiecărei clase şi al fiecărui elev, ţinând cont că învăţarea nu este un proces pasiv, care li se întâmplă elevilor, ci o experienţă personală, la care ei trebuie să participe. Structura fiecărei unităţi de conţinut este următoarea:
- Iniţiere/Înţelegere;
- Consolidare/Aplicare şi exersare;
- Recapitulare şi sistematizare prin teste.
De asemenea, au fost incluse în lucrare Teste iniţiale, Teste finale, precum şi Teste de evaluare.
Validate your login