Opere XVII (Imblanzirea scorpiei, A douasprezecea noapte, Troilus si Cresida)

în stoc
SKU
a278378
50.00 LEI
Pe scurt
Volumul reunește trei comedii ce ne vor purta în Italia, Ilyria (Dalmația de azi) și legendara cetate a Troiei, iar Caterina, Viola și Cresida ne prezintă trei fațete ale eternului feminin plasate în contexte dintre cele mai diferite, în lumi marcate de interese mercantile, rațiune versus visare, împlinire versus deziluzie; trei piese care ni-l prezintă pe Shakespeare, cum ar spune englezii, at his best.
Mai multe informații
EdituraTracus Arte
Ediția cărții I
ISBN 978-606-023-595-8
Traducător Elena Ciobanu, George Volceanov, Lucia Verona.
Număr de pagini 424
Formatul cărţii 15 x 21 cm
Tip copertă Brosata
Data apariției 2024
0
Rating:
0% of 100
Scrie o recenzie
Spune-ne părerea ta despre acest produsOpere XVII (Imblanzirea scorpiei, A douasprezecea noapte, Troilus si Cresida)
Rating-ul tău

Volumul reunește trei comedii ce ne vor purta în Italia, Ilyria (Dalmația de azi) și legendara cetate a Troiei, iar Caterina, Viola și Cresida ne prezintă trei fațete ale eternului feminin plasate în contexte dintre cele mai diferite, în lumi marcate de interese mercantile, rațiune versus visare, împlinire versus deziluzie; trei piese care ni-l prezintă pe Shakespeare, cum ar spune englezii, at his best.

După încheierea noii ediții a integralei Shakespeare în limba română – cunoscută pe piața de carte sub denumirea generică „Un Shakespeare pentru mileniul trei” (Editura Tracus Arte, 2016–2019) – echipa de traducători coordonată de George Volceanov revine cu un prim volum de retraduceri ale unora dintre piesele lui Shakespeare. Acestea corijează o serie de neajunsuri ale traducerilor anterioare și propun soluții interpretative noi. Regularizarea și comprimarea versurilor din noile traduceri respectă, în mai mare măsură, principiile care au stat la baza acestei ediții: principiul stringenței și, mai ales, cel al performabilității. Iată, așadar, un volum orientat spre rostirea scenică, dedicat nu doar cititorilor de rând, studenților filologi, ci, în primul rând, oamenilor de teatru, regizori și actori.