Ospitalitate fără limite
O viziune inedită asupra ospitalității contribuie atât la succesul unui restaurant newyorkez, cât și la construirea relațiilor umane satisfăcătoare, având un impact semnificativ asupra industriei ospitalității.
Legendarul restaurant Eleven Madison Park era o braserie de două stele aflată într-o situație delicată când Will Guidara a preluat cârma. Unsprezece ani mai târziu, avea deja patru stele din partea publicației The New York Times, trei stele Michelin și fusese numit cel mai bun restaurant din lume.
Cum a fost posibil? Angajații restaurantului au depășit cu mult așteptările clienților: la un moment dat au umplut sala de mese cu nisip, cocktailuri mai tai și șezlonguri pentru a consola un cuplu după o vacanță anulată, altădată i-au făcut o surpriză unei familii care nu văzuse niciodată zăpadă – le-au oferit o plimbare cu sania în Central Park. Cultura care pune pe primul loc ospitalitatea – să-i faci pe oameni să se simtă cu adevărat bineveniți – a funcționat datorită concentrării atât asupra clienților, cât și asupra propriei echipe.
Această carte cu lecții despre servicii și leadership pune pe piedestal singurul principiu care nu o să se demodeze niciodată: dorința firească de a fi apreciat. Introducându-ne în culisele fine dining-ului, Guidara ne arată cum să descoperim magia în ceea ce facem – pentru noi înșine, pentru oamenii cu care lucrăm și pentru cei pe care îi servim.
Să-i faci pe oameni să se simtă bine primiți, acceptați, prețuiți, recunoscuți… Ce poate fi mai frumos de-atât? Asta dezvăluie Will aici: că este la fel de palpitant și de inspirator să oferi ospitalitate precum este să ai parte de ea, atât la serviciu, cât și în viața personală. Christina Tosi, fondator și CEO Milk Bar
Will Guidara este unul dintre cei mai pricepuți specialiști în domeniul ospitalității, dar acest volum este pentru toată lumea. Perspectivele lui legate de antreprenoriat sunt valabile în orice zonă de activitate. David Chang, fondator Momofuku
Una din cele mai bune cinci cărți despre ospitalitate pe care am citit-o. În plus, este de departe cea mai captivantă și mai amuzantă. Categoric, o carte de neratat. Roger Martin, scriitor
Editura | Curtea Veche |
---|---|
Colecție | Apetit |
ISBN | 9786064417299 |
Traducător | Anastasia Ilie |
Număr de pagini | 336 |
Formatul cărţii | 13 x 20 cm |
Tip copertă | broșată |
Data apariției | 2024 |
O viziune inedită asupra ospitalității contribuie atât la succesul unui restaurant newyorkez, cât și la construirea relațiilor umane satisfăcătoare, având un impact semnificativ asupra industriei ospitalității.
Legendarul restaurant Eleven Madison Park era o braserie de două stele aflată într-o situație delicată când Will Guidara a preluat cârma. Unsprezece ani mai târziu, avea deja patru stele din partea publicației The New York Times, trei stele Michelin și fusese numit cel mai bun restaurant din lume.
Cum a fost posibil? Angajații restaurantului au depășit cu mult așteptările clienților: la un moment dat au umplut sala de mese cu nisip, cocktailuri mai tai și șezlonguri pentru a consola un cuplu după o vacanță anulată, altădată i-au făcut o surpriză unei familii care nu văzuse niciodată zăpadă – le-au oferit o plimbare cu sania în Central Park. Cultura care pune pe primul loc ospitalitatea – să-i faci pe oameni să se simtă cu adevărat bineveniți – a funcționat datorită concentrării atât asupra clienților, cât și asupra propriei echipe.
Această carte cu lecții despre servicii și leadership pune pe piedestal singurul principiu care nu o să se demodeze niciodată: dorința firească de a fi apreciat. Introducându-ne în culisele fine dining-ului, Guidara ne arată cum să descoperim magia în ceea ce facem – pentru noi înșine, pentru oamenii cu care lucrăm și pentru cei pe care îi servim.
Să-i faci pe oameni să se simtă bine primiți, acceptați, prețuiți, recunoscuți… Ce poate fi mai frumos de-atât? Asta dezvăluie Will aici: că este la fel de palpitant și de inspirator să oferi ospitalitate precum este să ai parte de ea, atât la serviciu, cât și în viața personală. Christina Tosi, fondator și CEO Milk Bar
Will Guidara este unul dintre cei mai pricepuți specialiști în domeniul ospitalității, dar acest volum este pentru toată lumea. Perspectivele lui legate de antreprenoriat sunt valabile în orice zonă de activitate. David Chang, fondator Momofuku
Una din cele mai bune cinci cărți despre ospitalitate pe care am citit-o. În plus, este de departe cea mai captivantă și mai amuzantă. Categoric, o carte de neratat. Roger Martin, scriitor
Will Guidara este fondatorul companiei de ospitalitate Thank You, care promovează localuri de renume internațional și ajută lideri din diferite industrii să își îmbunătățească abordarea serviciilor pentru clienți. A deținut restaurantele Eleven Madison Park și NoMad, care au primit trei stele, respectiv o stea Michelin. Este cofondatorul congresului anual dedicat ospitalității Welcome Conference. Este coautor a patru cărți de bucate, a fost inclus în topul Crain’s New York Business (40 Under 40) și a primit Innovator Award din partea publicației The Wall Street Journal. Guidara nu și‑a dorit niciodată să lucreze într‑o atmosferă formală și a avut întotdeauna impresia că din fine dining lipsește apropierea umană. Îi place să stabilească legături cu oamenii și crede că este important ca sala de mese să comunice neîncetat cu bucătăria. Prin transformarea unei mese într‑o experiență, Guidara vrea să creeze magie. Locuiește în Hudson Valley împreună cu soția sa, Christina, și fiica lor, Frankie.
Validate your login