Proba de caracter. Sa intelegem esenta leadershipului prin literatura
Epuizat din stoc
SKU
C141847
43.34 LEI
Pe scurt
Ce are de învăţat un lider de afaceri din literatura serioasă?Veţi fi surprins să aflaţi.Cele mai dificile teste la care sunt supuşi liderii de afaceri le pun la încercare deopotrivă abilităţile şi caracterul. Un lider se dezvoltă făcând faţă acestor încercări – dar numai dacă îşi pune anumite întrebări dificile despre sine.Joseph Badaracco susţine că literatura îi ajută pe lideri să găsească răspunsuri personale la întrebări foarte specifice.
Literatura serioasă oferă perspective noi şi bogate asupra dilemelor fundamentale cu care se confruntă managerii şi directorii din ziua de astăzi.Toate acestea în timp ce sunt puşi la încercare, făcuţi mai puternici sau dimpotrivă, mai slabi, de experienţele prin care trec. Aceste experienţe fac mai profundă cunoaşterea de sine a liderilor, permiţându-le să fie mai eficienţi.Badaracco examinează opt provocări universale cu care se poate confrunta un lider, prin intermediul unor poveşti celebre: "Visul meu este cel bun?" Death of a Salesman, de Arthur Miller. Reuşesc aspiraţiile mele cele mai profunde să mă propulseze înainte dincolo de dificultăţi? Å¢in ele cont de aspiraţiile şi visele celorlalţi? "Cât de flexibil este codul meu moral?" Things Fall Apart, de Chinua Achebe. Mă va ajuta codul meu moral să iau deciziile corecte pentru organizaţia mea, chiar când condiţiile de afaceri sunt în schimbare? "Sunt modelele pe care mi le-am ales tulburătoare?" Blessed Assurance: A Moral Tale, de Allan Gurganus. Reuşesc modelele mele să mă provoace şi să întruchipeze în acelaşi timp nişte valori pe care să le pot imita? "Îmi pasă cu adevărat?" The Love of the Last Tycoon, de F. Scott Fitzgerald. Am răbdarea, curajul şi tenacitatea de care este nevoie pentru leadership? "Sunt pregătit să-mi asum reponsabilitatea?" The Secret Sharer, de Joseph Conrad. Pot să stabilesc nişte standarde clare pentru mine şi pentru ceilalţi – şi în acelaşi timp să le respect cu rigurozitate? "Pot să rezist valului succesului?" I Come as a Thief, de Louis Auchincloss. Ştiu să recunosc pericolele ascunse ale succesului şi cum pot fi acestea evitate? "Cât de bine combin principiile şi pragmatismul?" A Man for All Seasons, de Robert Bolt. Sunt capabil să fac compromisurile dificile necesare pentru a-mi conduce organizaţia sau afacerea? "Ce este aceea reflecţie judicioasă?" Antigone, de Sofocle. Reflectez în mod adecvat la deciziile cu miză ridicată, în ciuda presiunii continue a timpului?Prezentând dileme clasice ale leadership-ului într-o lumină intensă şi inovatoare, Probă de caracter îi ajută pe liderii confirmaţi şi deopotrivă pe cei potenţiali să se pregătească pentru ocaziile şi încercările care îi aşteaptă.Nu se întâmplă prea des să găseşti o carte de afaceri care este realmente diferită. Iar când acea carte te face să reflectezi la afaceri şi la viaţă îţi dai seama că ai dat peste ceva cu adevărat special. Pentru mine, Probă de Caracter a lui Joe Badaracco este o astfel de carte.Steve Burke, Preşedinte Comcast Cable CommunicationsLiteratura de calitate şi studiile de caz par să nu aibă prea multe în comun. Dar sub îndrumarea iscusită a lui Joseph Badaracco vedem cum opere literare pot arunca o lumină nouă asupra unor probleme care îi preocupă pe liderii din ziua de azi.Howard Gardner, autor al cărţii Changing MindsOrice lider bun ştie prin ce se defineşte succesul financiar. Dar ce anume defineşte succesul unui lider pe termen lung? Analizând o serie de povestiri perene, Probă de Caracter ne forţează să ne examinăm mai îndeaproape acţiunile, visele şi chiar cazuistica de care ne agăţăm uneori. Reuşim să privim în faţă provocările care ne sunt scoase în cale şi alegem să acţionăm sau le negăm existenţa în speranţa că nu vor fi importante? Badaracco ne pune la dispoziţie oglinda – depinde numai de noi să privim şi să acţionăm.Dr. Daniel Vasella, Preşedinte şi CEO al Novartis AGNu sunt un fan al aşa numitelor cărţi de afaceri şi nu citesc prea multe, dar cred că aceasta este preferata mea dintre toate. Explorează în profunzime realităţile şi provocările din leadershipul contemporan şi le oferă oamenilor instrumentele pentru a se auto-analiza şi a merge mai departe. Privind înăuntrul nostru devenim capabili să conducem mai bine în afara noastră. O realizare excepţională. Sunt convinsă că voi continua să reflectez la ea timp de luni şi ani întregi de-acum înainte.Ann M. Fudge, Preşedinte şi CEO al Young & Rubicam Brands
Editura | Publica |
---|---|
Ediția cărții | I |
ISBN | 978-973-88750-4-3 |
Traducător | Bogdan Marin |
Număr de pagini | 248 |
Formatul cărţii | 14.5 x 20.5 cm |
Data apariției | 2009 |
Scrie o recenzie
Am găsit alte produse care v-ar plăcea!
Validate your login