Psihologia manipularii. Influentare si persuasiune

în stoc
SKU
a262755
66.15 LEI
Pe scurt
Profesioniștii persuasiunii știu ce trebuie să facă pentru a ne convinge. Cei care manipulează folosesc înclinații naturale, firești ale psihicului nostru în propriul avantaj. Dar nu numai ei se folosesc de aceste principii. Cu toții ne folosim de ele și le cădem victime în același timp în cadrul interacțiunii cu vecinii, prietenii și familia. Însă profesioniștii persuasiunii au la dispoziție ceva mai mult decât noi, care posedăm o înțelegere superficială.
Mai multe informații
EdituraIdeea Europeană
Ediția cărții a IV-a
ISBN 978-606-668-302-9
Număr de pagini 464
Formatul cărţii 13 x 20 cm
Tip copertă Brosata
Data apariției 2023
0
Rating:
0% of 100
Scrie o recenzie
Spune-ne părerea ta despre acest produsPsihologia manipularii. Influentare si persuasiune
Rating-ul tău

Profesioniștii persuasiunii știu ce trebuie să facă pentru a ne convinge. Cei care manipulează folosesc înclinații naturale, firești ale psihicului nostru în propriul avantaj.

Dar nu numai ei se folosesc de aceste principii. Cu toții ne folosim de ele și le cădem victime în același timp în cadrul interacțiunii cu vecinii, prietenii și familia. Însă profesioniștii persuasiunii au la dispoziție ceva mai mult decât noi, care posedăm o înțelegere superficială.

Robert Cialdini ne învață cum să recunoaștem situațiile de manipulare și cum să ne ferim de ele. Dar mare atenție! Nu orice acțiune este una manipulativă. Trebuie să mai și avem încredere în oameni.

Deși există mii de modalități de persuasiune pe care profesioniștii le pot folosi, majoritatea se rezumă la șase categorii de bază. Fiecare este guvernată de un principiu psihologic fundamental, care dictează comportamentul și care îi conferă puterea de acțiune.

Acestea – reciprocitatea, consistența, verificarea, legătura, autoritatea și reținerea – sunt prezentate, ținând cont de funcția pe care o joacă în cadrul societății și de ponderea de care un profesionist în domeniu poate face uz în cererile privind cumpărarea, donarea, cedarea, votul sau acordul.

Scopul cărții este de a detecta tehnicile de manipulare și de a le dejuca eficacitatea prin cunoaşterea mecanismelor psihologice la care ele apelează.

Robert B. Cialdini susţine cursuri universitare şi post-universitare despre persuasiune şi influenţă socială la University of North Carolina şi Columbia University. El este şeful catedrei de Psihologie şi membru al Consiliului de Conducere al Arizona State University.