Servant leadership în acțiune. Cum să ajungeți la relații și rezultate excelente

Epuizat din stoc
SKU
a255540
39.00 LEI
Pe scurt
Cu toţii am observat efectele negative provocate în toate sferele societăţii de liderii care au în vedere doar propriile interese. Nu de puţine ori, întreaga organizaţie are de suferit. Totuși, acum există o altă cale: servant leadershipul. Liderii care oferă mai întâi sprijinul conduc cu gândul la binele angajaţilor, nu la câștigul personal. Volumul este alcătuit din șase părţi și cuprinde 44 de eseuri scrise de lideri renumiţi, care acordă sprijinul. Tematica propusă explorează principiile de bază ale servant leadershipului, perspective diferite asupra domeniului, învăţături provenite din experienţa directă a aplicării acestui tip de leadership, portrete ale unor lideri care oferă sprijinul, cunoscuţi la nivel mondial, și relatări despre felul în care implementarea servant leadershipului produce atât rezultate excepţionale în afaceri, cât și satisfacţie din partea angajaţilor. Prin profunzimea și diversitatea temelor tratate, antologia pe care o aveţi în faţă reprezintă sursa fundamentală pentru abordările alternative și radical diferite de leadershipul tradiţional. Coordonat de Ken Blanchard, autor consacrat în domeniul afacerilor și faimos lider care oferă sprijinul pentru a putea conduce, și de Renee Broadwell, editoare cu experienţă, volumul reprezintă cel mai bogat și mai cuprinzător ghid despre cum să conduceţi mai bine.
Mai multe informații
EdituraSpandugino
ISBN 9786068944487
Traducător Crenguța Nicolae
Număr de pagini 352
Formatul cărţii 15,5 x 23,5 cm
Tip copertă cartonată
Data apariției 2022
0
Rating:
0% of 100
Scrie o recenzie
Spune-ne părerea ta despre acest produsServant leadership în acțiune. Cum să ajungeți la relații și rezultate excelente
Rating-ul tău

Cu toţii am observat efectele negative provocate în toate sferele societăţii de liderii care au în vedere doar propriile interese. Nu de puţine ori, întreaga organizaţie are de suferit. Totuși, acum există o altă cale: servant leadershipul. Liderii care oferă mai întâi sprijinul conduc cu gândul la binele angajaţilor, nu la câștigul personal. Volumul este alcătuit din șase părţi și cuprinde 44 de eseuri scrise de lideri renumiţi, care acordă sprijinul. Tematica propusă explorează principiile de bază ale servant leadershipului, perspective diferite asupra domeniului, învăţături provenite din experienţa directă a aplicării acestui tip de leadership, portrete ale unor lideri care oferă sprijinul, cunoscuţi la nivel mondial, și relatări despre felul în care implementarea servant leadershipului produce atât rezultate excepţionale în afaceri, cât și satisfacţie din partea angajaţilor. Prin profunzimea și diversitatea temelor tratate, antologia pe care o aveţi în faţă reprezintă sursa fundamentală pentru abordările alternative și radical diferite de leadershipul tradiţional. Coordonat de Ken Blanchard, autor consacrat în domeniul afacerilor și faimos lider care oferă sprijinul pentru a putea conduce, și de Renee Broadwell, editoare cu experienţă, volumul reprezintă cel mai bogat și mai cuprinzător ghid despre cum să conduceţi mai bine.

„În această carte, ne concentrăm pe leadership ca proces de influenţare în care încercați să-i ajutați pe oameni să şi îndeplinească obiectivele. Orice demers de conducere bună începe cu un rol vizionar, aşa cum eu şi Jesse Stoner explicăm în cartea Full Steam Ahead!2. Aceasta implică nu numai stabilirea obiectivului, ci şi găsirea unei viziuni convingătoare, care să spună cine sunteţi (scopul vostru), unde mergeţi (imaginea voastră despre viitor) şi ce vă va ghida călătoria (valorile voastre). Cu alte cuvinte, leadership-ul începe prin conştientizarea direcţiei.” Ken Blanchard

„În 1992, am extras din scrierile lui Robert K. Greenleaf un set de zece caracteristici ale liderului care sprijină pe care le consider fundamentale pentru dezvoltarea liderilor ce se pun în serviciul celorlalți. În deceniile care au urmat, o parte din munca mea legată de servant leadership s-a concentrat pe stimularea unei înţelegeri mai profunde a următoarelor caracteristici şi a modului în care acestea contribuie la îmbunătăţirea practicilor semnificative ale liderilor care oferă sprijinul.” Larry C. Spears

„Aşadar, cum putem vedea oamenii prin ochii unei persoane care se pune în serviciul celorlalți? Simplu – este o alegere. În fiecare zi trebuie să alegem să vedem oamenii aşa cum o face Dumnezeu. Prea mulţi dintre noi aşteptăm să fim conduşi de sentimente şi apoi, dacă simţim compasiune, milă sau obligaţie faţă de cineva, acţiunea noastră le urmează. Prea des vedem iubirea ca pe un sentiment. De fapt, iubirea este grijă conştientă şi ajutor acordat aproapelui, o acţiune care are loc indiferent de sentimentele noastre. Servant leaders adevăraţi fac mai întâi alegeri cu privire la oameni, iar sentimentele intră în joc abia după aceea.” Chris Hodges