Sociologia comunicării şi a spaţiului public

Epuizat din stoc
SKU
C191771
30.29 LEI
Pe scurt
Cuprins: Comunicarea: notiuni si modele • Discurs si comunicare • Comunicarea si spatiul public • Mass-media si „noul spatiu public” • Cum analizam spatiul public? • Mass-media, public si societate • Noile tehnologii de informare si comunicare • Televiziune si societate • Analiza discursului televizual • Comunicarea politica • E-politica si cetatenia activa
O abordare a comunicarii ca fenomen social, din perspectiva relatiei actorului social cu sfera publica, imaginarul cotidian si diversele „sisteme”, care descrie modelele explicative ale comunicarii, dar si influentele reciproce dintre stiintele sociale, stiintele comunicarii si analiza de discurs. Fiecare capitol contine, pe linga o prezentare generala a subiectului, unul sau mai multe studii de caz ce plaseaza expunerea teoretica in contexte specifice. Structurat in functie de o serie de „macroteme” care pot explica legatura dintre comunicare, discurs si societate – comunicarea mediatica, spatiul public, televiziunea si viata cotidiana –, volumul se adreseaza studentilor si profesorilor de la facultatile de profil, precum si specialistilor din domeniul.


Mai multe informații
EdituraPolirom
Colecție COLLEGIUM.Sociologie. antropologie
Ediția cărții I
ISBN 978-973-46-1807-1
Număr de pagini 304
Formatul cărţii 16x23.5 cm
Data apariției 2011
0
Rating:
0% of 100
Scrie o recenzie
Spune-ne părerea ta despre acest produsSociologia comunicării şi a spaţiului public
Rating-ul tău