Tehnici de promovare în marketingul politic

Epuizat din stoc
SKU
C198712
41.90 LEI
Pe scurt
Cartea de faţă tratează un element foarte important al mixului de marketing politic: promovarea politică.
Abordarea tehnicilor proprii acesteia a fost realizată din perspectivă interdisciplinară, economică, juridică şi sociologică, ţinând cont de literatura de specialitate la nivel global şi naţional.
Tehnicile de promovare utilizate în marketingul politic sunt analizate din două perspective: aceea a componentelor mixului promoţional, cât şi aceea a mediilor de promovare.
Cartea de faţă tratează un element foarte important al mixului de marketing politic: promovarea politică.
Abordarea tehnicilor proprii acesteia a fost realizată din perspectivă interdisciplinară, economică, juridică şi sociologică, ţinând cont de literatura de specialitate la nivel global şi naţional.
Tehnicile de promovare utilizate în marketingul politic sunt analizate din două perspective: aceea a componentelor mixului promoţional, cât şi aceea a mediilor de promovare.
Mai multe informații
EdituraC.H. Beck
Ediția cărții I
ISBN 978-606-18-0032-2
Număr de pagini 224
Data apariției 2012
0
Rating:
0% of 100
Scrie o recenzie
Spune-ne părerea ta despre acest produsTehnici de promovare în marketingul politic
Rating-ul tău