Tehnici de promovare în marketingul politic
Epuizat din stoc
SKU
C198712
41.90 LEI
Pe scurt
Cartea de faţă tratează un element foarte important al mixului de marketing politic: promovarea politică.
Abordarea tehnicilor proprii acesteia a fost realizată din perspectivă interdisciplinară, economică, juridică şi sociologică, ţinând cont de literatura de specialitate la nivel global şi naţional.
Tehnicile de promovare utilizate în marketingul politic sunt analizate din două perspective: aceea a componentelor mixului promoţional, cât şi aceea a mediilor de promovare.
Abordarea tehnicilor proprii acesteia a fost realizată din perspectivă interdisciplinară, economică, juridică şi sociologică, ţinând cont de literatura de specialitate la nivel global şi naţional.
Tehnicile de promovare utilizate în marketingul politic sunt analizate din două perspective: aceea a componentelor mixului promoţional, cât şi aceea a mediilor de promovare.
Cartea de faţă tratează un element foarte important al mixului de marketing politic: promovarea politică.
Abordarea tehnicilor proprii acesteia a fost realizată din perspectivă interdisciplinară, economică, juridică şi sociologică, ţinând cont de literatura de specialitate la nivel global şi naţional.
Tehnicile de promovare utilizate în marketingul politic sunt analizate din două perspective: aceea a componentelor mixului promoţional, cât şi aceea a mediilor de promovare.
Abordarea tehnicilor proprii acesteia a fost realizată din perspectivă interdisciplinară, economică, juridică şi sociologică, ţinând cont de literatura de specialitate la nivel global şi naţional.
Tehnicile de promovare utilizate în marketingul politic sunt analizate din două perspective: aceea a componentelor mixului promoţional, cât şi aceea a mediilor de promovare.
Editura | C.H. Beck |
---|---|
Ediția cărții | I |
ISBN | 978-606-18-0032-2 |
Număr de pagini | 224 |
Data apariției | 2012 |
Scrie o recenzie
Validate your login