Teoria clasei de lux

Epuizat din stoc
SKU
C152337
63.30 LEI
Pe scurt
''Munca este brăţară de aur'', se spune. Dar nu e greu să vezi că unii muncesc, iar alţii doar poartă brăţara. Despre cei din urmă Veblen vorbeşte în Teoria clasei de lux: despre cei care îşi fac o slujbă din a nu munci.
O viaţă fără griji, în care principalul scop este acela de a pierde vremea. Dar nu oricum, ci cât mai spectaculos. De aici şi consumerismul, căruia Veblen i-a dat potrivitul nume de „consum ostentativ”.
Hainele, hrana, arta, chiar şi partenerul de viaţă sunt semne ale bunăstării şi ele trebuie să fie cât mai bătătoare la ochi.

Se dă o luptă între clasa industrială, al cărei motor este instinctul artizan, şi clasa de lux, dominată de instinctul de pradă – altfel spus, între cei care fac şi cei care îşi arogă dreptul de proprietate. Iar cei din urmă, ne spune Veblen, sunt mult mai adaptaţi pentru supravieţuire.
Mai multe informații
EdituraPublica
Colecție Business
Ediția cărții I
ISBN 978-973-1931-16-6
Traducător Smaranda Nistor
Număr de pagini 344
Formatul cărţii 14.5 x 20.5 cm
Tip copertă Cartonat
Data apariției 2009
0
Rating:
0% of 100
Scrie o recenzie
Spune-ne părerea ta despre acest produsTeoria clasei de lux
Rating-ul tău
Am găsit alte produse care v-ar plăcea!