Toți marketerii sunt mincinoși
Seth Godin (născut în 10 iulie 1960) este unul dintre cei mai vânduți autori de cărți de afaceri și un apreciat orator din 1990 până în prezent. Prima lui carte care i-a adus popularitate aborda subiectul marketingului permisiunii. Godin a absolvit Tufts University în 1982 cu o diplomă în știința calculatoarelor și filozofie. A obținut un MBA în marketing de la Stanford Business School. Din 1983 până în 1986 a lucrat ca manager de mărci la Spinnaker Software. În 1995, Godin a fondat una din primele companii de marketing online, Yoyodyne, pe care a vândut-o către Yahoo! în 1998. Parte a departamentului de vânzări al Yahoo!, Godin devine vice-președinte al departamentului de permission marketing (marketingul permisiunii) al Yahoo!. Pentru o perioadă de timp, Godin a servit ca autor de editoriale pentru revista Fast Company. Spre sfârșitul anului 2005, Godin a fondat saitul Squidoo, o rețea socială de recomandări.
Godin a scris multe cărți, printre care unele care nu au nimic în comun cu marketingul (cum ar fi bine-cunoscuta serie Worlds of Power). Totuși, este faimos pentru ideologia sa legată de marketing.
Toti marketerii spun povesti! Iar când o fac așa cum trebuie, îi credem. Și dacă îl ascultăm pe Seth Godin, adevărații marketeri nu vorbesc despre date tehnice, nici măcar despre beneficii. Dimpotrivă, ei spun o poveste – una în care vrem să credem, indiferent dacă are sau nu legătură cu realitatea.
Marketerii dau greș atunci când joacă murdar și sunt egoiști, după cum o dovedesc telemarketerii, companiile producătoare de țigarete și politicienii corupți. Ai grijă: dacă povestea ta nu este autentică, vei încălca limita dintre iluzie și fraudă! Vrei să te asiguri că nu ajungi la stâlpul infamiei în lumea afacerilor?
Folosește cele trei întrebări de control oferite de Seth Godin:
• Care e povestea ta?
• Vor crede în această poveste cei care au nevoie de ea?
• Este adevărată povestea ta?
Ia-i pe Leo Burnett, David Ogilvy, Bill Bernbach și Mark Twain. Combină-le creierele și rade-le tot părul de pe cap. Pe cine obții? Pe Seth Godin.
Godin e cel mai bun exemplu pentru validitatea teoriilor sale: semizeu al internetului, autor de bestselleruri, speaker solicitat, antreprenor de succes, expert în marketing și blogger de top. Este prețuit în special pentru felul în care analizează fenomenul internaut, iar eseurile și opiniile sale sunt citate pe scară largă, atât online, cât și offline.
Editura | Curtea Veche |
---|---|
Ediția cărții | II |
ISBN | 9786064408150 |
Traducător | Dan Bălănescu |
Număr de pagini | 168 |
Formatul cărţii | 14.5 x 20.5 cm |
Tip copertă | brosata |
Data apariției | 2021 |
Validate your login