Un fiu al publicitatii
Epuizat din stoc
SKU
C145907
30.83 LEI
Pe scurt
Daca este sa-l credem pe Jacques Séguéla, “comunicam numai prin injectii de imaginar”. Intr-o asemenea stare de lucruri, publicitatea are o pozitie privilegiata: “defriseaza fantasmele oamenilor”, ne proiecteaza intr-o “varsta a visului”, pregateste “noul opium al popoarelor”… Trebuie sa ne intoarcem la copilarie, sa ne rafinam instrumentele de cautare a fericirii.
Ca sa ne convinga, Jacques Séguéla isi reaminteste discutii cu presedinti de state, cu directori de companii, cu tovarasi din copilarie.Mai mult, detaliaza efervescent principiile altor teritorii ale spiritualitatii moderne decat publicitatea. Caci, daca, “lumea in care stirea senzationala e mai importanta decat viata unui om care si-a pierdut capul”, salvarea nu poate veni decat de la miracol, miracolul comunicarii
Editura | Publica |
---|---|
Colecție | Business |
Ediția cărții | I |
ISBN | 978-973-88365-7-0 |
Traducător | Dora Duta |
Număr de pagini | 240 |
Formatul cărţii | 14.5x20.5 cm |
Data apariției | 2008 |
Scrie o recenzie
Am găsit alte produse care v-ar plăcea!
Validate your login